Zawsze Czegoś Brak
2 czerwca 2016Ottorino Respighi – Gli Ucelli / Il Tramonto / Trittico Botticelliano
4 czerwca 2016Założone przez muzyka z Louisville, Ryana Pattersona, oraz Kayhana Vaziri i Cartera Wilsona, power trio Coliseum stało się jedną z kwintesencji współczesnego punka. Z powodzeniem łącząc progresywną muzykalność, hardcore'owy zapał i istotną świadomość społeczną w jedną stale ewoluującą wizję artystyczną.
"Anxiety's Kiss" to najnowszy album Coliseum, nagrany w The Magpie Cage przez producenta/inżyniera J. Robbinsa (Jawbox, Burning Airlines). "Anxiety's Kiss" to pełne haków dojrzewanie brzmienia Coliseum. Są tu ukłony w stronę ich wczesnego D-Beatu, ale to ich gotowość do przyjęcia post-punkowej melodii i zbadania przestrzeni między nutami sprawia, że "Anxiety's Kiss" jest tak pociągający. Pewnie rozwijają się w punkowym świecie, nigdy go nie opuszczając.
"We Are The Water" rozpoczyna się od syntezatorowego tupotu, a tekstowo służy jako przejmujące przebudzenie społeczne i wezwanie do ludzkiej empatii. Pośród plątaniny melodii "Course Correction" i "Wrong/Goodbye" wyłaniają się następnie, aby poruszyć dojrzałe tematy podziału klasowego i brutalności policji. "Drums & Amplifiers" nabiera tempa, biorąc na celownik tych, którzy zastanawiają się nad swoją punkową przeszłością, zamiast wchłaniać ducha, który wciąż ładuje powietrze wokół nas. To jednak nie wszystkie komentarze społeczne i subkulturowe. Zawrotne "Dark Light Of Seduction" i duszne "Sharp Fangs, Pale Flesh" (gdzie J. Robbins gościnnie wykonuje BulBul Tarang) to mrocznie prowokujące narracje o sile pożądania i miłości. W duszy i tonie, oba wprowadzają emocjonalne podbrzusze do tego wszystkiego. Robbins dodaje również basu w "Comedown", industrialnie zabarwionej włóczędze prowadzonej przez gitarę barytonową Vaziriego i dudniące tomy Wilsona. Przypadkowo jest to również pierwszy utwór Coliseum, w którym na gitarze nie pojawia się Patterson. "Sunlight in a Snowstorm" to najbardziej melodyjny utwór zespołu, którego lirycznym tłem jest pokryty śniegiem Nowy Jork. Oświetlony światłami drogowymi, filmowy noir "Driver at Dusk" i zaraźliwy, rozmyty "Escape Yr Skull" schodzą na koniec albumu. Bezbłędne połączenie yin i yang, czyli Coliseum u szczytu swoich eksperymentalnych i hymnicznych możliwości.
Tracklista
A1 We Are The Water 04:11
A2 Course Correction 03:29
A3 Wrong/Goodbye 01:59
A4 Drums & Amplifiers 02:59
A5 Dark Light Of Seduction 06:07
B1 Sharp Fangs, Pale Flesh 04:05
B2 Comedown 02:36
B3 Sunlight In A Snowstorm 03:09
B4 Driver At Dusk 04:05
B5 Escape Yr Skull 04:35
Rok wydania | |
---|---|
Nośnik | |
Nośnik [ilość] | 1 |
Rodzaj wydania | ORIGINAL |
Kolor | BROWN |
Nagrane strony | 2 |
Rozmiar | 12" |
Prędkość | 33 1/3 RPM |
Kraj | Zagraniczna |
Tracklista
- A 1. We Are The Water00:04:11
- A 2. Course Correction00:03:29
- A 3. Wrong/Goodbye00:01:59
- A 4. Drums & Amplifiers00:02:59
- A 5. Dark Light Of Seduction00:06:07
- B 1. Sharp Fangs, Pale Flesh00:04:05
- B 2. Comedown00:02:36
- B 3. Sunlight In A Snowstorm00:03:09
- B 4. Driver At Dusk00:04:05
- B 5. Escape Yr Skull00:04:35