Wszyscy Jedziemy…
21 lipca 2016Daydream
3 sierpnia 2016Crooks Crime & Corruption
103.00 zł
2LP, 12″, 33 1/3 RPM, Black Vinyl
Pozostało tylko: 5
Podwójna winyl, na którym każdy prosty, niezadrukowany wewnętrzny rękaw jest ręcznie owijany taśmą barykadową stworzoną przez londyńskie studio projektowe Give Up Art, uszczelniającą płyty i czyniącą każde tłoczenie unikalnym. Horsepower Productions i ich wszechobecny szef Benny Ill, czczony w podziemnych kręgach muzycznych jako jeden z kluczowych wczesnych innowatorów dubstepu, powracają z wyczekiwanym czwartym albumem, Crooks, Crime & Corruption. To ambitne i zróżnicowane dzieło, na którym grupa poszerza swoje horyzonty i poszerza paletę dźwięków, zachowując przy tym niezrównane umiejętności produkcyjne, które uczyniły ich siłą na scenie. Ich pionierskie, wczesne single starały się pozbawić UK garage jego gładkości, przyjmując rozebrane, dubowe podejście, które podkreślało szorstkość i potężny bas. To była muzyka dla prawdziwych głów, a nie komercyjnych parkietów. When You Hold Me/Let's Dance zapoczątkowało działalność kluczowej wytwórni Tempa w 2000 roku, a nawet termin "dubstep" został po raz pierwszy spopularyzowany w okładce XLR8R z 2002 roku o Horsepower. Ich debiutancki album "In Fine Style" z 2002 roku (TEMPA 001CD) jest jednym z najlepszych dokumentów, które pojawiły się w brytyjskim podziemiu, podczas gdy "To The Rescue" (TEMPA 003CD), który ukazał się w 2004 roku, był dowodem na to, że grupa odegrała istotną rolę w kształtowaniu kierunku muzyki, którą stworzyła. Crooks, Crime & Corruption to z pewnością najbardziej zróżnicowany dźwiękowo i rytmicznie album Horsepower. Jeśli poprzednie płyty Horsepower były definiowane częściowo przez przywiązanie do ciemności, to na "Crooks, Crime & Corruption" widać pewną ilość światła wyłaniającą się przez szczeliny. Wystarczy sprawdzić letnie BBQ vibes z "Bak 2 NY" lub balsamiczny shuffle z "Kuriosity'". Na drugim końcu spektrum znajduje się lepka paranoja zioła i industrialny brzęk "Ruf Justice", wszystkie strzelaniny i syreny nad karcącym sub-basem. "Good Ole Dayz" i "Justify" -pierwotnie wydane razem jako 12" w 2011 roku (TEMPA 059EP) – pojawiają się tutaj w nowych wersjach. "Good Ole Dayz" łączy dubstepowy wobble z eksplozją kolorów, podczas gdy zdecydowanie psychodeliczny "Justify" (współpraca z gitarzystą Harrym Keyworthem) mieści się gdzieś pomiędzy hawajskim surfem a westernem Morricone. Nienagannie skonstruowany i nieskazitelnie zrealizowany "Crooks, Crime & Corruption" czerpie z wielu aspektów brytyjskiego undergroundu i innych miejsc, tworząc fascynującą, całkowicie wciągającą podróż. Orson występuje na "GBU.
Tracklista:
A1 Legends
A2 GBU Featuring – Orson
A3 Justify (L.P. Version) Featuring – Harry Keyworth
B1 Bak 2 NY
B2 Kuriosity
B3 Boardwalk Emperor 2
C1 Change
C2 Ruf Justice
D1 Good Ole Days (L.P. Version)
D2 Criminally Insane
Rok wydania | |
---|---|
Nośnik | |
Nośnik [ilość] | 2 |
Rodzaj wydania | ORIGINAL |
Kolor | BLACK |
Nagrane strony | 4 |
Rozmiar | 12" |
Prędkość | 33 1/3 RPM |
Kraj | Zagraniczna |
Tracklista
Crooks, Crime & Corruptio [LP 12″]
- A 1. Legends
- A 2. GBU Featuring – Orson
- A 3. Justify (L.P. Version) Featuring – Harry Keyworth
- B 1. Bak 2 NY
- B 2. Kuriosity
- B 3. Boardwalk Emperor 2
Crooks, Crime & Corruptio [LP 12″]
- C 1. Change
- C 2. Ruf Justice
- D 1. Good Ole Days (L.P. Version)
- D 2. Criminally Insane