Darkest Hour
21 lutego 2018Giant Steps [The Stereo & Mono Versions]
24 lutego 2018I Can Feel You Creep Into My Private Life
50.00 zł
CD, Ecopack
Pozostało tylko: 2
Utwory zawarte na płycie poruszają tematy takie jak ataki na tle rasowym, polityka, feminizm i proroctwa dotyczące środowiska naturalnego. A przy tym płyta przynosi najbardziej aktualną i żywą muzykę Tune-Yards w ich karierze. Muzykę do tańczenia.
Zapowiedzią albumu jest utwór "Look at Your Hands". "Tak, świat jest pogrążony w chaosie, ale mocniej skupiłam się na patrzeniu w głąb siebie" – mówi liderka zespołu Merrill Garbus. Garbus dodaje także: "część produkcji w stylu lat osiemdziesiątych wynika z tego, że chciałam, aby mój głos brzmiał bardziej robotycznie, trochę w sprzeczności do szczerości tekstów. Zaczęłam samplować mój głos przy pomocy MPC, co chciałam zrobić od lat, bo uważałam, że mój głos dobrze brzmi uwięziony w maszynie." Na "I Can Feel You Creep Into My Private Life" Tune-Yards oficjalnie jest duetem.
„Co mam zrobić?” – to pytanie, które zadała sobie Merrill Garbus w połowie ‘ABC 123’, oszałamiającym punkcie centralnym nowego albumu Tune-Yards.
W 2014, Tune-Yards wydało ‘Nikki Nack’ – album, który NPR nazwał “obdarzonym oszałamiającą wyobraźnią”, zaś NME okrzyknął go “najlepszą propozycją Tune-Yards”, a New York Magazine “prawdopodobnie najbardziej chwytliwą płytą roku”. Dzięki niej pojawili się w amerykańskim The Tonight Show and Conan i brytyjskim Later… With Jools Holland, a także zagrali wyprzedaną własną światową trasę. Występowali w roli supportu dla Arcade Fire, The National i Death Cab For Cutie, pojawili się też na festiwalach na całym świecie – od Pitchfork do End Of The Road.
Album pojawił się po równie świetnie przyjętym debiucie, płycie ‘BiRd-BrAiNs’ z 2009 roku, który New York Times nazwał “genialnym i zazwyczaj porywającym” oraz po jego następcy, płycie ‘w h o k i l l’ z 2011 roku, która znalazła się na niemal każdej liście najlepszych albumów roku.
Tune-Yards' fourth album will arrive on 19th January in the form of new album I can feel you creep into my private life. Thematically, the twelve new songs tackle race, politics, intersectional feminism and environmental prophecies head on. But in the billows of intense subject matter, the album arrives as Tune-Yards’ most immediate and upbeat music yet – this is music to dance to.
On I can feel you creep into my private life, Tune-Yards is officially a duo. Garbus is joined by long-time collaborator Nate Brenner who produced and wrote the album together with lyrics by Garbus. Tune-Yards worked with a mixer Mikaelin “Blue” Bluespruce (Solange, Kendrick Lamar). Much of the album was recorded at Tiny Telephone Oakland, in Oakland, CA and mastered in Harlem, NY by Dave Kutch (Jay-Z, Chance the Rapper).
Rok wydania | |
---|---|
Nośnik | |
Nośnik [ilość] | 1 |
Rodzaj wydania | ORIGINAL |
Rok nagrania | 2017 |
Dźwięk | STEREO |
Opakowanie | TRIFOLD CARDBOARD SLEEVE |
Kraj | Zagraniczna |
Tracklista
- 1. Heart Attack
- 2. Coast To Coast
- 3. ABC 123
- 4. Now As Then
- 5. Honesty
- 6. Colonizer
- 7. Look At Your Hands
- 8. Home
- 9. Hammer
- 10. Who Are You
- 11. Private Life
- 12. Free