Dane kontaktowe

ROCKERSPRO SPÓŁKA JAWNA
Wilcza 27, 50-429 Wrocław

nip: 899-27-65-387

konto: mBank S.A.
92 1140 2004 0000 3002 8529 6950

Formy kontaktu:
Obsługa klienta prowadzona jest w dni robocze, w godzinach 9:00 – 16:00 drogą mailową lub telefoniczną:

e-mail: rockers@rockers.pl

numer telefonu: +48 662 168 846

Pomoc

Czy muszę zakładać konto, by złożyć zamówienie?

Nie. Posiadanie konta w sklepie nie jest konieczne, by dokonać zamówienia. Po dodaniu wybranych produktów do koszyka i przejściu do kolejnego etapu zamówienia, jest możliwość wybrania zakupów jako gość – wówczas Twoje dane zapisane będą jedynie w celu realizacji zamówienia. Ponadto, w takim przypadku na Twój adres e-mail wyślemy indywidualny link, pod którym przez cały okres realizacji zamówienia będziesz mógł sprawdzać jego aktualny status oraz – w przypadku wysyłki kurierem – śledzić gdzie znajduje się paczka.

Użytkownicy, który posiadają konto w sklepie, mają możliwość sprawdzania swojej historii zamówień, a także przy okazji kolejnych zakupów nie muszą ponownie podawać swoich danych adresowych.

Co to jest preorder?

Mianem “preorder” określane są zamówienia dokonywane przed oficjalną premierą płyty. W tego typu przypadkach gwarantujesz sobie, że będziesz jedną z pierwszych osób do których dotrze płyta, która debiutuje na rynku. Zamówienia realizowane w ramach przedsprzedaży wysyłane są najpóźniej w dniu premiery płyty.

Jak długo trwa sprowadzenie produktu dostępnego “na zamówienie”?

Niektóre z produktów dostępnych w naszej ofercie sprowadzamy na indywidualne życzenie klienta – płyty tego typu mają podany termin realizacji “na zamówienie”. Czas realizacji jest w takich przypadkach zależny od konkretnego produktu i wydawcy, najlepiej o termin, w którym można się spodziewać dostawy, zapytaj obsługę sklepu.

Odbiór osobisty

W przypadku odbioru osobistego – brak opłat za odebranie zamówienia. Odbiór jest możliwy przy wcześniejszym umówieniu się przez kontakt telefoniczny lub pocztą elektroniczną. Odbiór jest możliwy w dni robocze w godzinach 10-16 w siedzibie firmy.

Metody płatności

Najwygodniejszą i najszybszą metodą płatności jest dokonanie wpłaty za pomocą karty kredytowej bądź szybkiego, elektronicznego przelewu bankowego. Obsługę tego typu transakcji zapewnia serwis PAYU.pl.

Za zamówienia można również zapłacić przy odbiorze (“za pobraniem”) lub za pomocą standardowego przelewu bankowego – w tym przypadku realizacja zamówienia odbywa się jednak dopiero w momencie zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym. Przy wybraniu przelewu w tytule proszę wpisać numer zamówienia.

UWAGA: Czas na opłacenie zamówienia (także PREORDERÓW) – to maksymalnie 14 dni – po tym czasie zamówienie zostanie automatycznie anulowane przez nasz system. 4 dni przed upływem tego czasu rozsyłamy przypomnienie o nieopłaconym zamówieniu.