The Story Of Moondog
4 kwietnia 2018The Revolution Will Not Be Televised
9 kwietnia 2018Boarding House Reach
118.00 zł
LP, 12″, 33 1/3 RPM, Black Vinyl
Brak w magazynie
Trzeci solowy album dwunastokrotnego zdobywcy nagrody Grammy, będący jego pierwszą płytą z premierowym materiałem od niemal czterech lat.
‘Boarding House Reach’ pokazuje Jacka rozwijającego swoją muzyczną paletę, za sprawą prawdopodobnie najambitniejszej płyty w jego dotychczasowym dorobku, przynoszącą zarówno ponadczasowe, jak i nowoczesne piosenki. Otoczony spartańskimi warunkami mieszkania bez żadnych rozrywek, White używał do jej stworzenia tego samego sprzętu, na którym grał mając 15 lat (ćwierćcalowy, czterościeżkowy magnetofon, prosty mikser i najbardziej podstawowe instrumentarium). Eksploruje na nim niezwykłe muzyczne terytoria – od rock’n’rolla, electro i hard funku, po proto punk, hip hop, gospel blues, a nawet country – wszystkie odkrywane na nowo, idealnie pasujące do jego wizji i potrzeby eksperymentowania. ‘Boarding House Reach’ jest muzycznym testamentem kreatywnej siły White’a i jego odważnych ambicji artystycznych.
Na najnowszym albumie ‘Boarding House Reach’ White wziął na siebie obowiązki wokalisty, zagrał na gitarach akustycznych i elektrycznych, perkusji, organach i syntezatorach. Ponadto, wspiera go wspaniałe grono artystów, wśród których znaleźli się: perkusista Louis Cato (Beyoncé, Q-Tip, John Legend, Mariah Carey), grający na basie Charlotte Kemp Muhl (The Ghost of a Saber Tooth Tiger) i NeonPhoenix (Kanye West, Lil Wayne, Jay-Z), grający na syntezatorach DJ Harrison i Anthony “Brew” Brewster (Fishbone, The Untouchables), klawiszowcy Neal Evans (Soulive, Talib Kweli, John Scofield) i Quincy McCrary (Unknown Mortal Orchestra, Pitbull), perkusjoniści Bobby Allende (David Byrne, Marc Anthony) i Justin Porée (Ozomatli), a także wokaliści Esther Rose i Ann oraz Regina McCrary z ukochanego tria gospel z Nashville The McCrary Sisters. Nie zabrakło też wieloletnich współpracowników, jak perkusistów Daru Jonesa (Nas, Talib Kweli) i Carla Azary (Autolux, Depeche Mode, Doyle Bramhall II). Twórczy wkład miał również C.W. Stoneking, którego porywające partie mówione słychać w ‘Abulia and Akrasia’.
Comes in a tip-on sleeve with a 12" x 24" insert with album lyrics.
Record comes in a die-cut black paper poly sleeve.
Sticker on shrink wrap on the front cover.
Barcode sticker on shrink wrap on the back cover.
This album has nine pressing variations. Track B11 plays different spoken words on each, depending on the etching.
Mastered At – Gateway Mastering
Lacquer Cut At – Nashville Record Productions
Phonographic Copyright (p) – Third Man Records, LLC
Recorded At – Third Man Studio
Recorded At – Sear Sound
Recorded At – Capitol Studios
Mixed At – Third Man Studio
Art Direction, Design – Caitlin Parker, Nathanio Strimpopulos, Tristan McNatt
Lacquer Cut By [Side A] – WG
Lacquer Cut By [Side B] – GEO
Mastered By – Bob Ludwig
Mixed By – Bill Skibbe, Joshua V. Smith
Producer, Written-By, Mixed By, Art Direction, Design – Jack White III
Rok wydania | |
---|---|
Nośnik | |
Nośnik [ilość] | 1 |
Rodzaj wydania | ORIGINAL |
Rok nagrania | 2017 |
Dźwięk | STEREO |
Kolor | BLACK |
Nagrane strony | 2 |
Rozmiar | 12" |
Prędkość | 33 1/3 RPM |
Gramatura | 140 GRAM / 12" |
Kraj | Zagraniczna |
Tracklista
- A 1. Connected By Love00:04:38
- A 2. Why Walk A Dog?00:02:30
- A 3. Corporation00:05:39
- A 4. Abulia And Akrasia00:01:28
- A 5. Hypermisophoniac00:03:35
- A 6. Ice Station Zebra00:04:00
- B 1. Over And Over And Over00:03:36
- B 2. Everything You’ve Ever Learned00:02:14
- B 3. Respect Commander00:04:33
- B 4. Ezmerelda Steals The Show00:01:43
- B 5. Get In The Mind Shaft00:04:14
- B 6. What’s Done Is Done00:02:54
- B 7. Humoresque00:03:11